24 Temmuz 2011 Pazar

Yerli Malı Yurdun Malı

Özel alış-veriş siteleri hızla artmakta, tabiki yeni çıkanlar kullanıcı alışkanlıkları sayesinde fark yaratmadıkları sürece zamanla yok olacaklar.

Fark yaratma noktasında yeni bir özel alış-veriş sitesi fikri geldi aklıma.

Bu tür sitelerin çoğuna üye olan benim, bir ayrıntı dikkatimi çekti ve fikrimi bunun üzerine şekillendirdim.

Dikkatimi çeken nokta bu tür sitelerin çoğunda satılan ürünlerin bir çoğu yurt dışı kaynaklı firmalara ait, tabi çoğu tüketici bu firmaların mallarına daha fazla itibar etmekte, bu malların tüketiminin artması ülke ekonomisi için önemli bir kayıp bence.

Bende diyorum ki; bu özel alış-veriş siteleri içerisine sadece yerli malı ürünlerin satıldığı bir site girse ve bu konuda hassas olan Türk tüketicileri için bir fark yaratsa, eminimki kullanıcı alışkanlıkları noktasında kendine özgü bir alışkanlık yaratacaktır.

Sizlere site ismi için kötüde olsa bir örnekte vermek istiyorum; yurtfoni.com veya yerlifoni.com, biraz yoğun esinlenme havası var ama affınıza sığınıyorum artık.

Paylaş:


0 Yorum