5 Temmuz 2011 Salı

Arabama hangi jant yakışır?

Şu sıralar arabama çelik jant diye tabir edilenjantlardan alma düşüncem var. Aklıma takılan kısım ise arabama hangi jantın daha çok yakışacağı, bunun için internette araba modeli ve jant seçimi yapılıp bunu simule eden web sitelerinede baktım ama oldukça basit sonuçlar elde ettim, aklıma bir türlü yatmadı malesef.

Sonra yolda gördüğüm arabamın modelindeki araçların jantlarına bakmaya başladım. Ve en sonunda bir seçim yapabildim, güzel göründüğünü de düşünüyorum.

Gelelim fikrime yolda gördüğüm güzel jantlı araçların fotoğraflarını çeksem daha sonra bu fotoğrafları sınıflandırarak (marka,model,jant modeli vs..) web sitemde yayınlasam ve benim gibi aracına jant arayan insanlarda sokakta her gördüğü aracın jantlarına bakmaktan kurtulsa.

Değerlendirmeyi sizlere bırakıyorum...

Paylaş:


0 Yorum